حیوانات

محل تبلیغ شما تهران گراف


ا

 

 
  •  
  • جونده‌ای به اسم سنجاب
  • سلام. جونده ای هستم به اسم سنجاب. دم بلند و پرپشتی دارم، دست هایم کوتاه، پاهایم بسیار قوی و چشم هایم بزرگ است.
 
  •  
  • گراز یا خوک وحشی
  • سلام. من گراز هستم. قیافه ی من کمی خشن است و شما ممکن است از شکل من بترسید.
 
  •  
  • تمساح
  • سلام. من یک جانور دوزیستم. یعنی هم می توانم در آب زندگی کنم و هم در خشکی.
 
  •  
  • نهنگ گوشتالو
  • سلام. اسم من نهنگ است.بعضی ها مرا وال صدا می کنند. من در اقیانوس ها زندگی می کنم.
 
  •  
  • شتر، حیوان صحرا
  • حیوانی قوی هستم که سختی های زیادی را می توانم تحمل کنم، من شتر هستم. دست و گردنی دراز دارم. در مناطق گرم وخشک وبی آب و علف زندگی می کنم.
 
  •  
  • گربه‌ی شنی
  • سلام. اسم من گربه ی شنی است. شاید از خودتان بپرسید چرا گربه ی شنی؟
 
 
  •  
  • پلنگ قدرتمند
  • اسم من پلنگ. من از حیوانات پستاندار و جزء گروه گربه ها هستم.
 
  •  
  • سمور آبی
  • سلام. اسمم سمور آبیه. از خانواده ی راسوها هستم.لباس من یک خز بسیار قشنگ و ضخیم است که از من در برابر سرما محافظت می کند.
 
 
  •  
  • حلزون کوچولو
  • سلام بچه ها خوب به من نگاه کنید.اسم من حلزون است. من نوعی نرم تن هستم.
 
  •  
  • زرافه‌ی قدبلند
  • سلام بچه ها .اسم من زرافه است.جانوری بزرگ هستم که قد خیلی بلندی دارم با گردن و پاهایی دراز، من موجود عجیبی هستم ،برای اینکه هر قسمت از بدنم به یکی از موجودات شبیه است.
 
  •  
  • شکارچی خطرناک
  • سلام. من گرگم. قیافه ی من شبیه سگه اما با اون فرق دارم.سگ ها از گله ی گوسفندها مراقبت می کنند اما من به گله ی اونا حمله می کنم و اونا رو می درم و می خورم
 
  •  
  • پرستوی مهاجر
  • سلام. من یک پرنده هستم. اسمم پرستوست. شاید اسم بعضی از شما دختر کوچولوهای زیبا هم پرستو باشد. چون بعضی از مامان و باباها اسم منو برای بچه هاشون انتخاب می کنند. به نظر من که اسم قشنگیه، نظر شما چیه؟
 
  •  
  • کبک خوش آواز
  • سلام .من پرنده ای هستم به اسم کبک.پرنده ای زیبا که آواز خوشی هم دارم. نوک و پاهایم به رنگ قرمز است با پرهایی خاکستری و گلویی نخودی رنگ
 
  •  
  • بزرگ‌ترین پرنده
  • سلام. اسم من شترمرغه. من یه پرنده هستم. اما نمی تونم پرواز کنم. قیافه ی من هم شبیه مرغه و هم شبیه شتر
 
  •  
  • سجاقک زرنگ
  • بچه های خوب سلام... اسم من سنجاقک .من چها ر تا بال نازک دارم.به من میگن شکارچی سریع آخه من غذای خودم را تو هوا شکار میکنم و روی آب هم به راحتی حرکت میکنم
 
  •  
  • طوطی‌های باهوش
  • سلام. من طوطی هستم. پرنده ای باهوش با پرهای مخملی و رنگارنگ. من بیشتر در مناطق گرم و معتدل زندگی می کنم. ما انواع مختلفی داریم. دوستان من رنگ های مختلفی دارند. اما بیشتر به رنگ سبز هستند
 
  •  
  • پاندای سیاه و سفید
  • سلام دوستان خوبم.من نوعی خرس هستم. اما تفاوت های زیادی با خرس قهوه ای یا خرس قطبی دارم
 
  •  
  • گربه‌ی ناز‌نازی
  • سلام بچه های عزیز. من گربه هستم. تا به حال مرا زیاد در خیابان ها، کوچه ها یا حیاط ها دیده اید. البته بعضی از شما مرا در خانه هم نگه می دارید
 
  •  
  • بلدرچین
  • من بلدرچین هستم. پرنده ای کوچک و خپل. رنگم قهوه ای است و روی بال هایم خط های تیره ای دارم و سینه ام قرمز رنگ است
 
  •  
  • گورخرهای خط خطی
  • سلام. من یک حیوان شبیه اسبم. رنگم سیاه و سفید است، چهار پا دارم و خیلی خوب می دوم
 
  •  
  • جغدهای شکارچی
  • جغدها پرنده هستند. آن ها سرهای بزرگی دارند و دور چشمشان پر از پر است.آن ها نمی توانند مانند ما آدم ها چشم های خود را حرکت بدهند. آن ها برای دیدن دور و برشان سر خود را حرکت می دهند
 
  •  
  • خرس قطبی
  • سلام. من خرس قطبی ام، یک حیوان بسیار بزرگ که در خشکی زندگی می کند. خانه ی من در قطب شمال است.در آن جا هوا همیشه خیلی سرد است. اما چربی های زیر پوست و موهایم مرا گرم نگه می دارند
 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 407

تاریخ انتشار: جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 22:24
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای(( حیوانات)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف