حیوانات

محل تبلیغ شما تهران گراف


ا

 ولا می خوام یک گلایه ای داشته باشم از مدیریت سایت. این تاپیک و ده ها تاپیک مشابه هستن که عنوان و مطلبشون یه جوریه که تو هیچ یک از بخش های قناری یا سهره یا بخش های دیگه نمی شه اونا رو قرار داد. یعنی آدم گیج و سر در گم میشه. من بارها تو پیشنهادات گفتم و پیشنهاد کردم یه بخش کوچولو در مورد بحث های کلی به سایت اضافه بشه که به نظر من خیلی خیلی عالی میشه که هر بار پیشنهادم رد شده و من از این بابت متاسفم.

[/color]

حتما همه ما مطالبی جزئی رو در مورد پرندگان از جاهای مختلف دیده یا شنیده ایم که برای ما جالب بوده و اونا رو به خاطر سپرده ایم.
من این تاپیک رو باز کردم تا با همدیگه هر مطلبی رو که در مورد پرندگان میدونیم رو اینجا بذاریم تا همه ازش بهره ببرن و معلوماتمون کامل تر بشه. 
چونکه بعضی چیزها و مطلب ها هستش که در مورد همه پرنده ها صدق می کنه و دونستنشون خالی از لطف نیست.
برای شروع من یه چند تا مطلب رو این پایین میذارم و استارت کار رو میزنم. دوستای عزیز هم هر مطلبی در مورد پرنده ها دارن تو این تاپیک بذارن.
[color=#0000CD]

مرسی








امروزه بیش از 9000 گونه پرنده بر روی سیاره زمین زندگی می کنند.

جانوران تخم گذار (مانند پرنده ها) همیشه گوششان ناپیدا است و جانوران بچه زا گوششان نمایان است. در واقع شما از روی دیدن گوش حیوان می توانید پی ببرید که جانور زنده زا است یا تخم گذار.

لهجه گنجشک های شمال ایران با گنجشک های جنوب ایران متفاوت است !.

نخستین حیواناتی که توانستند پرواز کنند حشرات بودند. بعد به ترتیب سوسمارهای پرنده (در زمان دایناسورها بودند) و پرندگان و در مرحله چهارم خفاش ها بودند که توانستند پرواز کنند. در واقع خفاش ها آخرین پرنده هایی هستند که موفق به پرواز کردن شدند.

کلاغ ها به هر آن چیزی که وارد قلمروشان شود حمله می کنند.

جغدها در تاریکی 100 برابر بهتر از انسان می بینند.

پرندگان هر چقدر بزرگتر باشند قلمرو بزرگی را برای خود اشغال می کنند.

قوها هنگام پرواز نزدیک به هم پرواز می کنند. با این کار از انرژی که هر کدام ایجاد می کند استفاده می کنند و چون سنگین هستند با این کار می توانند مدت زمان ماندن در هوا را به دو برابر برسانند.

لاشخور ها از روی بوی لاشه غذایشان را پیدا می کنند.




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 432

تاریخ انتشار: پنج شنبه 24 اسفند 1391 ساعت: 19:46
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای(( حیوانات)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف